De tijd tikt..


Uren.. Minuten.. Seconden.. 

Hoelang kan het duren? 
Hoelang kan het duren om bij jou te zijn? 
Om je vast te houden in mijn gedachten.. 
Om je te vergeten als het moet..? 
Om je te zeggen hoeveel ik van je hou? 

Dagen.. Maanden.. Jaren.. 

Hoe snel gaat de tijd wel niet voorbij? 
En als ik aan je denk, wanneer je niet bij me bent.. 
En dat ik je het niet kan vertellen... 
En toch blijft alles maar hangen.. 

De seconden tikken voorbij.. 
En de minuten gaan door.. 
En ook de uren blijven tellen.. 
En dat terwijl mijn gevoelens veranderen, en mijn gedachten verdwijnen.. 
En nooit zal ik je vergeten 

De dagen gaan voorbij.. 
En de maanden tellen door.. 
Terwijl de jaren verstrijken.. 
Maar op een dag, ooit zal je weten.. 

Hoeveel ik wel niet van je hou..

4 opmerkingen:

Chloé zei

I like <3
Zelf geschreven? o; x

x-Aurelia zei

Jup ^-^

Chloé zei

Wow, 't is praacht! ;d x

lulu zei

Mooi!