10 days, 10 things T-T

"Suddenly the moment's here..
I embrace my fears, all that I have been carrying all these years..
Do I risk it all, come this far just to fall, fall.."

I am bound to you...
Ai, ai, ai T-T" nog 10 dagen, dus ik moet inmiddels nog maar 10 dingen nog doen >.< Hehe -.-" Niet dus xD
Nouja, de volgende to-do's zijn gedaan :D

To-do's finished:
- Verjaardagsfeestje organiseren
- Sites raten (komt een aparte blog over!)
- 5 requests maken (aparte blog)

Zoals jullie misschien al gelezen hebben, heb ik dus woensdag (4 mei) een date gehad, mijn eerste in de 17 jaar dat ik leef.. En nu ga ik dus morgen naar zijn vaders verjaardag, want ja die is op moederdag jarig, en dan ontmoet ik niet alleen zijn 2 broertjes en zijn ouders, maar ook de rest van de familie >.<
Het kon erger, tenminste, dat hoop ik -.-" Nouja, volgende week, de 14e, komt hij naar mijn verjaardag en ontmoet hij mijn familie (klein deel trouwens), en de 17e komt hij 's avonds mijn cadeau brengen :D
Maarja, ik ga weer xD

x Mella

1 opmerking:

Flore zei

De 1e opdracht staat onlinee!

xxx Flore