Love is..

"I would bet my life, like I bet my heart..
That you were the one, baby..
I've never been sp sure of anything before..
You're driving my heart crazy"

What I've been waiting to find...
Love is in the air ;P Jup, ik denk dat ik verliefd aan het worden xD Hij is zo lief en aardig voor me, en dat terwijl ik hem nog maar een paar daagjes ken xD
Anyway, ehm, ik heb weer een aantal to-do's uit de lijst gehaald, ik heb natuurlijk wat to-do's finished, moet alleen nog even een blog erover schrijven ;P
Nog 18 dagen voor ik 17 ben! Heb er nu al zin in, en misschien komt Jer ook (afkorting voor zijn naam ;D)

To-do's finished:
- Leuk cadeautje halen voor zusje (verjaardag)
- Leuk cadeautje halen voor vriendinnen
- Laptop uitpluizen en onnodige dingen verwijderen

x Mel

2 opmerkingen:

Flore zei

5 mei begint de contest!
(a')

xoxo

Carine zei

@Flore je bedoelt 10 mei!
X