the Beauty within...

"But the planets all aligned..
When you looked into my eyes..
And just like that, I watched the chemicals react..
And just like that, the chemicals react.."

the Chemicals react...
Sommigen weten het al, hebben mijn eerdere blogs al gelezen, maar toch ga ik er maar een blog over plaatsen... Ik schrijf al sinds ik 10 was, mijn kunsten waren toen nog niet zo heel groots, ik kon enkel en alleen kleine zinnetjes maken, die bestonden uit veel dingen die gezegd werden en weinig details. Door de jaren heen is dit zo drastisch veranderd en is mijn gevoel voor het schrijven mee veranderd.   Het schrijven is een passie, een passie waar ik elke dag weer aan toegeef. Wat ik 10 jaar geleden nog goed vond, is nu slecht, maar niet zo slecht dat ik alleen negatief ben over mijn beginnerskunsten van het schrijven. Mijn schrijfstijl, vanuit het toeschouwende perspectief (hij/zij) is veranderd naar de ik-perspectief. Dingen die schrijvers nauwelijks, tot heel weinig detailleren doe ik juist het meeste, omdat ik weet dat dat lezers raakt in het hart en ze een beeld geeft van wat er gebeurd. 


Mijn nieuwste verhaal / boek heet the Beauty within,  de schoonheid van binnenin.
Het boek gaat over een 16/17 - jarig meisje, met de naam Isabella Alexis McErin. Izzy leidt een nogal complex leven, haar moeder heeft psychologische problemen, haar ouders liggen in een scheiding en haar vader heeft een nieuwe vriendin met een kind, en ze mogen elkaar totaal niet. Nadat Izzy en haar moeder voor de zoveelste verhuizen in een jaar tijd, besluit ze alles anders te doen dit keer. Na de zovele vriendinnen die ze opnieuw had moeten maken na elke verhuizing weer besluit ze het dit keer zonder vrienden te doen.
Maar de problemen die haar moeder met zich meebrengt maakt dat ze verschrikkelijke besluiten maakt voor haarzelf, en voor één keer, wanneer ze eindelijk aan zichzelf denkt, barst haar leven uiteen...


the Beauty within wordt in het Engels geschreven, maar voor degenen die de Nederlandse versie willen lezen, kunnen het altijd aan me vragen..


Verder ben ik nog altijd bezig met mijn to do's xD

Geen opmerkingen: