Fotolog!

"Nanatsu no umi no rakuen..
Arashi no yoru no ato ni wa ai wo tsutaerutame inochi ga mata umareru..
Nanatsu no kuni no merodia, daremo ga itsuka wa koko wo tabidatsu hi ga kitemo..

Watasha wa wasurenai.."

Watashi wa wasurenai...
Zoals beloofd hier een fotolog! Ik had eerder vandaag al een blog geplaatst met het idee om mijn shop/foto-log online te gaan gooien.. Dus hierbij enjoy! =D



Nou, dit ben ik dus.. Het (bijna) 17-jarige meisje dat elke dag op deze blog blogs post...
Mocht je nou vragen over mij hebben, je kan ze natuurlijk altijd stellen..
Kimi wa Esmeralda-san..
Mijn lieve, kleine zusje (al is ze gewoon een paar centimeter langer T-T)
Mijn lieve zusje is 15 jaar oud, en bezoekt ook regelmatig mijn blog..
Mocht je nou vragen voor haar hebben, dan stel ik een soort interview op xD
Zoals je net waarschijnlijk kon zien op mijn foto, ga ik daarover even deze "shop-log" neerzetten xD

Top, komt van de H&M en was €19.95

Top (zwart), komt van de H&M en was €6.95
Mijn zonnebril, komt van de Etos en was €9.95

Make-up (oogpotloden van Miss Sporty), kwam van de Etos en waren €8,00..


Dat was het weer voor vandaag xD
x Mel

2 opmerkingen:

~Veertje zei

Oké, leuk!

Chloé zei

Leuk ^^
Vanwaar haal jij toch die leuke plaatjes van bij je postjes? (Nu dat fototoestel ;d)x