American honey...

"Steady as a preacher, free as a weed..

Couldn't wait to get going, but wasn't quite ready to leave..

So innocent, pure and sweet..
American Honey.."

She grew up on the side of the road...

Zoals de meesten misschien van jullie weten, hou ik ontzettend veel van zingen en foto's maken.. Vandaag heb ik met mijn zusje gepland om foto's te gaan maken in de Natuurtuin bij ons in de stad. Vanavond of morgen ben ik dus van plan mijn "shoplog" en mijn goede gelukte foto's online te zetten, want ik moet het wel een beetje actief houden met verschillende dingen en niet alleen mijn to-do listje ^-^


Nou, ik hoop dat jullie allemaal nog mee willen doen aan mijn foto contest!
Ik ben echt benieuwd naar de entries ^-^
En vanavond krijgen jullie ook nog eens een blog over mijn dagje in Amsterdam gisteren, ben lekker op dreef aan het komen met bloggen xD...

x Mel

Geen opmerkingen: