Stop the world...!

"I don't know why, I'm so afraid..
I don't know how, to fix the pain..
We're living a lie, this needs to change..
We're out of time, but it's still the same.."

Stop the world...!
Oke, so... Nieuwe layout ;D
Ben er best trots op xD Het is van Alexis Bledel, dit omdat ik haar "uiterlijk" leen voor één van mijn personages, met de naam Amaryllis.
Hier komt later meer informatie over..

Anyway, heb even wat doelen van mijn lijstje af kunnen strepen... Namelijk de volgende dingen:
# 1; Koop een spaarpot...
Eigenlijk heb ik mijn zusjes extra spaarpot gejat.. Maarja, ze gebruikt hem toch niet xD
Hij is blauw, een olifant en... erg groot ;P
# 32; Een filmavondje houden
Ik heb met mijn beste vriendin afgelopen zaterdag een soort filmmarathon gehouden xD We hebben de Transformer serie gekeken.. Was ge-wel-dig!
# 39; Nieuwe jas kopen
Bij de coolcat gekocht, hij is zwart en heeft geen rits maar knopen, verder ook pofmouwtjes..

# 40; Nieuwe schoenen kopen
Nieuwe Birkenstocks xD Mijn witte waren kapot en die had ik al 2 jaar o.O Dus nu heb ik zwarte ;D


# 50; Een meidenavondje houden
Hoorde eigenlijk een beetje bij de filmavond, maar we hebben een clearskin masker gebruikt, moest 10 minuten blijven zitten, en vervolgens een gezichtscrub gebruikt met komkommerextract..


Ik ben nu bezig met nummer 112; 10 tips voor een leuke party..


x Mella

Geen opmerkingen: