Je pense, donc je suis...

"How I was losing my mind when I saw you here..
But you held your bride like you should have held me..
I'm scared to see the ending why are we pretending this is nothing..
I'd tell you I miss you but I don't know how.."


I've never heard silence quite this loud..
So, nog anderhalve week en dan ben ik klaar :D *jumps in the air..!*
Krijg 28 juni om 9 uur te horen of ik over ben, zo niet dan ben ik de klos.. Want dan mag ik een andere opleiding gaan zoeken -.-"
Anyway, ik zou op kamp gaan de 2e, maar gaat denk ik niet door xD
Verder ben ik op vakantie van 18 juli t/m 22 juli, en misschien zelfs nog 22 juli t/m 29 juli, dus in de vakantie ben ik niet echt aanwezig met bloggen op die dagen.. ;P

Verder ben ik van plan om in de vakantie een aantal interviews te houden..
En hiervoor een paar tips te geven in mijn volgende blog xD
Ook komt er nog een 10 things lijstje aan.. Dus even wachten hierop.. ;P

xx Mella

Geen opmerkingen: