Requests, Affiliates... ;P

"I close my eyes and pray for the broken-hearted..
I pray for the life not started, I pray for all the ones not breathing..
I pray for all the souls in need, I pray, can you give them one today..
I just can't sleep tonight, can someone tell how to make a change?"


I just can't sleep tonight...
Ik weet dat ik vandaag al eens geblogged heb, maar dit moest gewoon even xD
Ik wil even zeggen dat je vanaf nu vanalles kan aanvragen..
Zoals Blogs, Tips, Blends, Icons, Layouts etc. Alles dus..
Wel even je naam, site en email vermelden (site of email, als het maar 1 van de 2 is)

Affiliates, vindt je vanaf nu in de sidebar!
Dus, als je me wilt linken, of je wilt een bepaalde site bezoeken, kan je die daar vinden ;P

x Mel

2 opmerkingen:

Unknown zei

mhellow <3
thnx voor je reactie op mijn blog! ^_^ leuk dat je ook schrijft... trouwens, ik denk dat ik je ergens van ken. o_O heb jij soms een paar jaar geleden een pixelsite gehad? 't is maar een vraag...
~blessed be, azure.

Chloé zei

Hyeee ;3
Je blog ziet er echt zoo leuk uit ^^
Wil je misschien linken? Ik heb een pixelsite, maar ook een blog. (kawaiiaddicted.startje.be & kawaiiaddicted.blospot.com xd)

Hugs & Kisses,
Chloé xx