27 things to do ^-^

"I searched for love, when the night came and it closed in..
I was alone, but you found me where I was hiding..
And now I'll never ever be the same..
It was the sweetest force that called my name"
Yaaaaaaaaaaaaaaaaay!! Mijn eerste bericht :D
Ik wil allereerst even iets ontzettend leuks vertellen.. Ik heb me opgegeven voor een blog-contest op:  Fashion-Tale en op NamelessBloggerWorld
En ik ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen.. Hieronder vindt je een soort "to-do" lijstje, wat ik de komende 27 dagen wil ga voltooien, voor ik 17 ben ^-^
Dat is best grappig, moet ik toegeven.. Ik ben op de 17e in de maand MEI 17! Ik verheug me er echt op :P
Maargoed, hieronder mijn to-do lijstje

Rood ben ik aan bezig, Groen is al klaar ^-^
  1. Irreplaceable van de layout-change afhalen
  2. Followers gainen
  3. Solliciteren op een baantje bij het strandje ^-^
  4. Sparen
  5. Leuk cadeautje halen voor zusje (verjaardag)
  6. Leuk cadeautje halen voor 2 vriendinnen (verjaardagen)
  7. Foto's maken en gebruiken (blog)
  8. Free Layouts designen (DA / Irreplaceable)
  9. Blog over mezelf posten
  10. Songtekst schrijven
  11. Forgotten Tales beginnen met schrijven
  12. Black Desire beginnen met schrijven
  13. Sollie @ Verellya
  14. Pixels op DA zetten
  15. One-shot schrijven
  16. Boek (klein stukje) publiceren..
  17. 100 redenen bedenken waarom Thib awesome is
  18. Tips online zetten voor verhalen
  19. Tips online zetten voor designen
  20. Tips online zetten voor sites
  21. Sites raten ^-^
  22. Contest bedenken..
  23. Laptop uitpluizen en onnodige dingen verwijderen
  24. Verjaardagsfeestje organiseren
  25. Jarig zijn! ^-^
  26. 5 requests maken (mag je aanvragen!!)
  27. Naar de Natuurtuin om daar foto's van mezelf te maken en hier te publiceren (a)

2 opmerkingen:

Flore zei

Oehh, leuke postt!
Maarre, wat is DA / Irreplaceable??

xoxo;
Flore

x-Aurelia zei

Oh..
DA = Deviantart en Irreplaceable is mijn originele site de op layout-change is.. ;P
Als DA/irreplaceable erachter staat, betekent dat dat ik het op die sites ga plaatsen of ervoor ga maken ^-^

Thanks for de reactie :D