1001 dagen

"That should be me, holding your hands..
That should be me, making you laugh..
That should be me, this is so sad..
That should be me, that should be me.."

Until you believe, that should be me..
Hmm, okay, weinig van me laten horen, nauwelijks blogs posten.. Hehe sorry! Maarja, ik blog even om aan te geven dat de pagina "1001 dagen" nu in werking gezet wordt, dus ik heb nog 1001 dagen om dat te voltooien xD
Verder ben ik ook nog eens getagged, dus die tag vind je hieronder..

x Mella

Tag:
Wat zou je niet kunnen missen in je badkamer?
Spiegels, parfumflesjes, een klok..

Wat zou je niet kunnen missen in je slaapkamer?
Mijn bedje natuurlijk, mijn kledingkast, spiegel, wekker, laptop, en ik kan uren doorgaan >..<

Wat zou je niet kunnen missen op tv?
Ik kan alles missen op tv, ik ben geen tv liefhebber xD

Wat zou je niet kunnen missen in je snoepkast?
Chocoladekoekjes, Napoleon.. ehm nog veel meer (a)

Wat zou je niet kunnen missen in je make-up stash?
Mascara, labello, lipgloss, alles kan niet gemist worden, nouja, foundation wel dan xD

Wat zou je niet kunnen missen op de kamer van je aartsvijand?
Hmm, een spiegel denk ik xD

Wat zou je niet kunnen missen in het donker?
Mijn telefoon, en een zaklampje (a) en mijn bril, anders zie ik werkelijk niets!

Wat zou je niet kunnen missen in de spiegel?
Mijn spiegelbeeld, de kamer xD

Wat zou je niet kunnen missen bij je beste vriendin?
Bed, spiegel, posters.. ehm alles?

Wat zou je niet kunnen missen op je muur?
De glitters en kleuren.. De ramen (a)

Wat zou je niet kunnen missen in je handtas?
Mijn telefoon, horloge, bril, zonnebril, mascara en labello.. Portemonnee, pen en kladblokje.. xD


En ik tag.. iedereen die zich aangesproken voelt xD