10 annoying and irritating things

"I don't know why I'm scared, I've been here before..
Every feeling, every word, I've imagined it all..
You never know if you never tried to forgive your past..
And simply be mine.."

I dare you to let me be your, your One and Only..
Hehe, ik moet gewoon even 10 dingetjes opnoemen die gewoon hinderlijk en irritant zijn..
1. Mensen die constant vragen of het goed met je gaat..
2. Mensen die alles wat je zegt leuk vinden en retweet/likes..
3. Mensen die verwachten dat je alles gewoon maar doet en je er maar tijd voor maakt..
4. Mensen die denken dat ze alles zijn..
5. Huisarrest krijgen terwijl je iets leuks gepland had..
6. Je iets inpland, maar het er maar niet van komt..
7. Constant dezelfde nummers op de radio..
8. Mensen die denken dat ze kunnen zingen..
9. Mensen die met eenvoudige vragen naar me toekomen voor advies.. -.-"
10. Verveling, en zeker als iemand je verveelt als diegene zich verveelt.. >..<

x Mella
Als je me followt op Twitter, zal ik terugfollowen als je me even tweet dat je me gefollowt hebt! :D

Geen opmerkingen: