Rating Sites ;D

"But if I wanted silence, I would whisper..
And if I wanted loneliness. I choose to go..
And I like rejection, I'd audition..
And I didn't love you, you would know.."

And do you like to see me broken?
Oke hmm, die sites he? Die ik had gerated? Nou die staan dus in deze blog met uitslagen en al ;D
Wel per site natuurlijk, anders is het zo onoverzichtelijk ;P

Lay-out:
Het is een lichte en erg overzichtelijke lay-out, je ziet wat ongelezen is en waar alles staat.
Originaliteit:
De site is erg origineel voor een RPG op een forum. Je hebt verschillende onderdelen en alles staat apart van elkaar, dus per categorie, zodat je makkelijker dingen kan vinden. Het systeem is anders ontwikkeld dan de meeste andere rpg fora.
Uitleg site:
Online Animagus is een rpg fora (role play), met name een Harry Potter forum.
Soort site:
Forum / rpg
Reclame:
“Het is een hele actieve en leuke rpg, iedereen doet gezellig
En we zijn altijd wel op zoek naar mensen die mee willen rpgen!”

x Mella
(andere twee sites komen snel!)

1 opmerking:

Unknown zei

RPG!!!! <33
...zo'n twee jaar geleden deed ik niets anders dan RPG. helaas is die site toen gesloten && ik heb nooit meer een leuke RPG-site gevonden... maar ik ga dit nu maar eens proberen ^_^
~xxx